buenas noches

Klockan börjar närma sig 00:00. Spoky! Efter att ha levt utan toalås i över en månad så kan jag stolt informera er alla om att jag absolut inte har några problem med att bajsa med öppen dörr! Det gör man i spanien. Det är så skönt liksom. Alla är med överallt liksom. Sociala dem är här i ESPANIA!

Eller inte, det är inte kul någonstans, vem som helst kan komma in när de vill. Ingen som hört om privatliv för fem öre. Därför ser jag varje gång jag jag går på toa som MISSON COMPLETE. I made it! Aldrig varit så spännande att göra nummer 2! Tips för er hemma i svealand, lås inte dörren när ni skiter, lite vardags spänning sådär. Sen undrar jag också varför ingen gillar avokado här? Värt att tänka på. Buenas noches / Jimmy


Kommentarer
Postat av: Matilda

Alltså, vilka bajssvårigheter. Värre än bajamajorna Arvika -08. Från och med nu är det här min favoritblogg. Puss!

2009-10-14 @ 23:08:43
URL: http://ohprettythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0