04:05

uhuhu kan verkligen inte sova, min första lektion är om 4 timmar. hemskt. tror jag struntar i den. Eller jag får se. Imorgon har jag bestämt mig för att vara mogen nog att anmäla mig till en extra språk kurs. Känner att jag orkar inte gå omkring och inte kunna prata med folk. Dock kan jag ju informera er om att jag faktisk förstår nästan allt. Jag kan titta på nyheterna och fatta vad som hänt, vart det hänt, när det hänt osv. problemet är att jag kan ju inte prata så jävla bra det blir mest bara pinsamt om jag försöker.




Den här coola gifen visar precis hur jag känner mig, först bajs för att jag vill hem, sen toppen för jag får göra vad jag vill. TJOohoo.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0