Fetto HELLE!

Härligt att vakna 4 på morgonen, Ja jag är seriös. Somnade 18:00 vaknar 04:00. Finns inte en chans att jag missar skolan nu.



Thing to do today!





  • Fixa spanskt mobil nummer, har lyckat att klara mig utan mobil i 2 månader helt galet.


  • Komma på vad jag ska vara på Fredag, Hallowen party på någon cool klub.


  • Lyssna på Miike Snow.



Förövrigt kan jag ju säga att jag har världens bästa Mamma, Tack för Jackan. Kan ju också informera att min World of Warcraft abstinens är galen, jag sitter och skakar typ för att jag inte har spelat på 2 månader. Efter 4,5 års missbruk kan jag ju säga att det är svårt, väldigt svårt att vara utan. Drömmer hemska drömmar om att jag ska få HIV eller typ Hepatit om jag tatuerar mig, är det en varning om att jag inte borde tatuera mig?



När man saknar fetto Helena och matte B , då är det fan illa. Min hand är också ganska FET!







Kommentarer
Postat av: tintin

Fan Jimmy, då är det illa. Det är hemskt att säga men hon är ju en av få människor som borde stoppas tillbaka in o bli omknullad..

2009-11-07 @ 17:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0