Fuck Yeah Alison Mosshart

Jag vill på riktigt döda någon. Helst min dator. Kan någon köpa en ny dator till mig? Min dator är gammal typ 4 år. Den börjar bli trött. Efter 4 års, WOWande, Porrsurfande, Spilla alkoholande, tappa i golvetande osv så har min dator sagt ifrån. Den börjar helt enkelt att stänga av sig själv när den känner för det. Oftast när jag behöver den som mest.

Igår lyckades jag installera ett fungerande MMORPG för att fördriva tiden här nere. Min dator ska klara av det här spelet utan problem. Men efter 1,5 timmes spelande så blir min dator överhettad och stänger av sig själv. Jag hör hur fläkten börjar låta sen bah PEUFfffffffff säger det sen är den död. Då får den sova i 1 timme sen kan man få igång den igen. ALLA som ser det här jag ber er skicka pengar för en ny dator till mig. Eller om någon har en gammal laptop som inte är bauta bra men som fungerar liggande någonstans så är den mycket välkommen ner till osoliga spanien. heh. 


Min fru var på tv i helgen.


 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0