Jimmys lack of Självdisciplin ???

Jag har problem, väldigt många problem. Ett av mina problem är att jag verkligen har noll självdisciplin. Idag är en dag då jag drabbas negativt av frånvaron av den. Jag ställer mitt alarm på 7 och går och lägger mig. Kan inte somna det är sjukt tråkigt att bara ligga och tänka så jag bestämmer mig för att se en film. En film och 2 cigarretter senare har jag faktiskt somnat. Vaknar av mitt alarm, reser mig upp tittar ut igenom mitt fönster och ser att solen inte gått upp, funderar några sekunder på det och det ända jag kan komma fram till är att det helt klart måste vara fel på mitt alarm.

Det jobbiga är ju att jag vet att jag ljuger för mig själv för att slippa gå upp. Så jag går och lägger mig igen för att 6 timmar senare vakna gå upp undra vart alla är. Orkar inte bry mig, orkar inte borsta tänderna, orkar inte göra ordning något att äta. Vad jag orkar är att äta upp lite choklad jag hitta undangömt i min garderob tillsammans med en cigg. Det är också något jag måste berätta om, varför jag har min choklad i garderoben, fast det gör jag lite senare nu ska jag fortsätta sitta framför datorn och äta choklad.


Den här bilden är så jävla kul, det är elakt att skratta åt CPn men det här är för kul för att inte skratta åt. Plus att jag känner mig bättre när jag ser den för jag har nog mer självdisciplin än honom, även om han hade mera så kan han ändå inte röra sig HAHAhahahaahha. kul. TJharåå / jimmy





Kommentarer
Postat av: tintin

Ahahaha! men åh va hemskt stackars kille, hahaha kolla hans min..

2009-10-15 @ 17:21:44
Postat av: Jimmy

Haha det är hysterisk kul faktis! det sjuka är att de finns folk som säkert skulle ha sex med honom :P

2009-10-15 @ 17:34:01
URL: http://coolakillarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0