ohhhh yeahhhh

Som ni vet har jag massor med problem, som min självdisciplin. Jag somnade ganska sent igår natt men ändå inte överdrivet sent. Ställde min klocka på 7 som vanligt. När vaknar Jimmy? jo klockan 17:00. Jag kanske börjar bli sjuk? Min vän Patri har svinis, hon sitter i vardagsrummet och hostar lungorna ur sig, men mår relativt bra. Jag hittade nyss en yoghurt i kylen, den är så jävla god. Jag hatar yoghurt men den smakar typ milkshake. Håller på att tanka massa bilder från sommaren 2006. Lägger säkert upp några här sen. Det är skit kul, jag var blond. Sen undrar jag varför den här människan är så jävla snygg? någon som vet?/ J



 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

holy crap. vem är det?

2009-10-21 @ 19:30:38
Postat av: jimmy

tom sturridge

2009-10-21 @ 19:52:38
URL: http://coolakillarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0