Roligare saker att göra!

Tänker inte ursäkta den dåliga uppdateringen. Jag har haft roligare saker att göra som att äta choklad och skratta åt alla spanjorer som inte kan komma in i sina bilar för att det regnar så mycket. Ja det regnade så mycket idag att en del av min gata vart halft översvämmad. Folk kom inte in i sina bilar osv. Samtidigt som de står och skriker ayuda! ayuda! väldigt kul. Tobias verkar ju inte ha någon större lust att skriva något heller. Linnea hans girlfriend ska klippa sig och färga håret och han är nojig för att han inte ska ha stockholms snyggaste brud som flickvän längre. Synd för honom, kul för Linnea som är modell och får pengar för det. Jag har lagt på mig 3kg sen jag kom hit. Det är nice, jag behövde det, jag tackar baguetterna och även det billiga priset på öl och cola. 6pack 33cl öl = 15 kr. 4liter cola = 15 kr. Josefin från högstadiet var gullig nog att skicka massor med bilder från 8an och 9an osv. Det känns bra att man inte ser ut som man gjorde då. Herregud, jag hade något sorts hårdrockshår med lebblugg jag såg ut som en lesbisk bög. Kan ju skratta mig lycklig att jag inte såg ut som Emelie och Malin gjorde då.


 

 

 

 

/j



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha snälla lägg upp en bild hahhaaha

2009-10-21 @ 07:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0