Söndag Sköndag.

Okej, lame söndag. Jag har inte ens orkat duscha sedan mina fylle äventyr över katalonien i fredags. Ska nog göra det snart. Är skit hungrig , hittade svenskt knäckebröd som är inhandlat från Ikea. Jag saknar stockholm så jävla mycket. Sitter och tittar på Svenska dialekt mysterier och äter svensk knäckebröd. För några minuter känns det som jag faktis är hemma. Sen inser jag att jag faktisk är i en ex-diktatur där man använder krossade tomater som smör och där mjölken har ett läskigt lång bäst före datum. Jag vill bli tvingad att röka utomhus, jag vill använda osthyvel jag vill frysa när jag går till skolan. Hittade lite bilder från i Fredags. Dem kan ni få titta på om ni vill. Godnatt ! / Jimpy











Kommentarer
Postat av: Tone

oj vad rätt du har om fashion :( :( :( hihihihi saknar dig lite

2009-10-19 @ 01:23:10
URL: http://shiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0