utdrag ur Jimmys dagbok okänt datum !

Sitter på en riktigt rutten lektion, Det är måndag. mhmmm måndag! Personen bredvid mig luktar så jävla snuskigt, det går knappt att andas, det luktar typ tånaglar med jordgubbs glass. Jag ryser. Det knäppa är att för en gångs skull har jag en ekonomi! Ja på riktigt en helt levande ekonomi. Jag har ett visa kort med CREDIT wow. Det roliga är att jag nu har cirka 2000 kr på mitt konto. Dock funkar liksom inte 2000 kr för allt kul jag vill göra. Saker anser vara KUL som vill göras.

* Tatuera mig

* Köpa cigg och cola

* Åka till stockholm den 7 november och se dead weather.

Helst vill jag till stockholm och se dead weather! Inte nog med att det är det dyraste av alla mina 3 alternativ. det är också det jobbigaste. Kanske är värt att åka men det finns sjukt mycket nackdelar.

* Planet kan störta!

* Jag får hemlängtan ALLAN!

* Dead weather ställer in och jag åker dit totalt i onödan!

Det känns inte värt det så jag orkar faktis inte åka, jag struntar i det jag stannar i spanien.
En annan kul grej som hände var att min "mentor" kom fram till mig på rasten och sa på Spangelska:

Jimmy I got some complains about you frome some proffesors. He tell me that u talk in class with rumainian girl. We not like! u have to be quiet , i know its boring but spanish school is boring.

Det var kul. Denna tjej jag pratade med är my one and only friend här i katalonien! MARTA. Marta är från rumänien men pratar spanska, katalan, engelska, rumänska ????, portugisiska. Är född samma dag som jag och är ganska cool. Hon gillar att äta sin mammas hembakade bröd med omelett på. Gott väldigt gott. Nu är det lunch, jag ska hinna springa hem och kleta tomat på en baguette för det gör man i spanien. TJharåå!


Här en en bild på Judith tror jag hon heter, Hon ville verkligen att jag skulle fota henne, men när jag väl gör det gömmer hon sig. Skum tjej. Men hon gillar att pussa mig på varje kind varje gång vi ses. Fattar inte? gillar hon mig eller är det bara ngt man gör här i spanien?



Kommentarer
Postat av: skalis

åh världens coolaste killar IS BACK. coolakillarna FTW :p:p:p:p:p::p:p :S

2009-10-14 @ 22:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0