VivaEEESPANIA eller inte kanske.

Okej, vet att jag och Tobelito inte har skrivit här sedan i mars? men det är för att vi har gjort andra saker som att köpa fashion och öl. Nej helt ärligt glömde vi faktiskt bort lösenordet vilket är ganska konstig med tanke på att lösenordet är ett alias till en mkt kär vän. Skit samma. Jag (Jimmy) har flyttat till spanien och kommer bo här tills i juni ! skit kul. verkligen. Så jag tänkte då använda den här redan coola bloggen för att överföra mina dagboks texter så att mina kära vänner kan få läsa. Dem tycker det är kul. Skit kul är det också imo. Jag är så jävla rolig. Så ska försöka få i ordning mina faktiskt 2 fyllda böcker med skit roliga och dumma grejer jag skrivit. So hold on for maybe 2 hours!// adiós


Ni får en bild ur Treat me like your mother videon med! den är ruskigt bra TYCKER TILL OCH MED TOBIAS Klicka här för att komma till den uber coola videon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0